АНТИМ: <ЈОШ ЋЕМО И ЦРКВЕ ПРОДАТИ ЗА НАШЕ ХРИШЋАНЕ>





Још једанпут, данас у јутарњој емисији “ Добро јутро “ телевизиске станице АЛТЕР, био је Високопреосвештени Митрополит александруполеос г. Антим.

Митрополит Антим одговрајући новинару програма, који је рекао да се Црква издржава са новцем Државе, нагласио је: „ То што кажете су лажи, црква се издржава прилогом, немањем вјерника од добротвора. Колико сте питу ишли у Цркву и ставили новце у кутицу за добротворне приходе, али не мислим да сте то радили јер да јесте знали би“.

 У другом дијелу емисије, динамични Јерарх, је нагласио: „ да политичари и неки новинари не знају куцање сиромашних људи, ми ћемо увијек бити близу сиромашних“.

„Продаћемо још и Цркве, јер хришћане наше нећемо оставити на упадну у сиромаштво, куд их неки други воде“, нагласио је карактеристично г. Антим.

У наставку Митрополит александруполеос је нагласио: „ Не занима ме ваш поглед, Црква ће имати став и поглед хтјели ви то или не хтјели! Колико смо ми близу народа није нико други, и то кажем одговорно, нико апсолутно“.

Не управљамо ми простором, ми само исказујемо своје мишљење. Нити смо ми довели ствари овде, нити потписали Меморандум, нагласио је карактеристично г. Антим.

Са грчког језика
јеромонах Наум

извор: www.romfea.gr

Популарни постови са овог блога

СВЕШТЕНСТВО

ЗАНИМЉИВО

Од 27. 11. 2016. године, служимо 40 Литургија